Sunday, November 17, 2013

BU GÜN GÜZEL BİR GÜN, NE MUTLU BU GÜN BAYRAM..














bu gun guzel bir gun ne mutlu bu gun bayram 1

Meyveli mini pastacıklar.

Tarifini yakında vereceğim..




Biliyorum, yine geç kaldım..

Benim normalinde bayramdan önce Eylül''ü yazıp sonra da siz dostlarıma iyi bayramlar dileyip 9 günlük dinlenceye çekilmem gerekirdi. Olmadı..Anlatırım bir ara:)


Bu gün 'Kurban Bayramı'. Bu gün güzel bir gün. Uzun uzun 'Kurban'ın faziletlerinden, bu bayramın dinimiz için anlam ve öneminden bahsetmeyeceğim. Malum 'Bayramca İşlerim' var.


Bayramınızı kutluyorum. Bayramı tüm sevdikleriniz ile mutlu, mesut, güle oynaya, ağız tadıyla, doya doya yaşamanızı dilerim.





bu gun guzel bir gun ne mutlu bu gun bayram 2



bu gun guzel bir gun ne mutlu bu gun bayram 3


Büyüklere tatlı yapan çok olmuştur. Ben bebeciklere pasta ikram ediyor, gözlerinden öpüyorum..


Sizleri okuyacağım, geçen yazımın yorumlarını cevaplayacağım, ayaklarımı uzatıp tatilin tadını çıkaracağım..


Bayramları seviyorum. Sizi seviyorum.














bu gun guzel bir gun ne mutlu bu gun bayram 4

Kedidilli, limon esanslı, sıvı vanilyalı parfe.

Tarifi yakında...




No comments:

Post a Comment