Tuesday, January 21, 2014

yelek yapımı

Merhaba degerli site takipçilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün yelek yapımı yazisini yayinlamaya karar verdik.


Eski monttan dedim ama sanırım aldığımdan beri sadece 1-2 kere giyebildim bu montu. 2-3 sene önce almıştım ve  bu sezon da altın rengi yükselişe geçince ben de bu montumdan yine bir dönüştürme projesi yaptım.





yelek yapimi 1



yelek yapimi 2




Yeleğin ilk halinde yakası yoktu. Kolları kesildikten sonra bir de yaka detayı yaparak birkaç tane piramit şekilli zımba ekledim. Ben artık birazcık zımbalardan sıkıldığım için fazla zımbalamadım az zımbalı bir yelek oldu bu ve montun diğer metal detayları antik renk olduğu için antik renk zımba tercih ettim.




yelek yapimi 3

   Ben bu haliyle daha çok sevdim, her sezon kullanabileceğim bir parça oldu. 


  Bu arada hatırlarsanız ben daha önce de bu postumda eski monttan zımbalı ''military yelek'' yapmıştım. Bu yeleğim hiç bir kaynak belirtilmeden aynen alınarak bir forumda yayınlanmış. Neyse ki mail attım ve kaldırdılar. 


  Kızlar bu aralar noluyosa blog hırsızları, post çalmalar, modelleri taklit etmeler, kaynak göstermemeler falan acayip yoğunlaştı. Dikkat edin siz de...


  Ne dersiniz eski halinden daha iyi olmamış mı?


Hepinize iyi haftasonları!!!


EMEĞE SAYGI DUYALIM ARKADAŞLAR. DIY/KENDİN YAP PROJELERİMİ KOPYALARKEN KAYNAK BELİRTMENİZ veya İLHAM ALIYORSANIZ SÖYLEMENİZ BENİ ÇOK MUTLU EDER, EMİNİM BÖYLE YAPINCA SİZİN DE İÇİNİZ DAHA RAHAT OLACAKTIR



Bu konu ile alakali daha detayli yazi inceleyebileceginiz tavsiye ettigimiz bir web kaynagi : yazlık tığ işi yelek modelleri

No comments:

Post a Comment