Thursday, May 8, 2014

MAVİ TUNİK



mavi tunik 1


Stokta bekleyen kumaşlarımı eritmeye devam ediyorum.Son çalışmam işte bu mavi tunik oldu.Kumaşı alalı epey oluyor.İnce ve dökümlü kumaşımdan önce etek dikmeyi düşünmüştüm ama malesef ölçüleri yetmedi.Ben de baharlık-yazlık beyaz pantolonla giyilebilecek şık  ve rahat bir tunik dikmeye karar verdim...


mavi tunik 2


Kalıpsız çalıştım,sevdiğim bir bluzumdan esinlendim,sadece boyunu uzatıp yakasını değiştirdim.İlk defa göğüs hizasındaki pensleri çalıştım.Gayet muntazam oldular...


mavi tunik 3


Aslında yakayı bebe yaka yapmak istemiştim ama beceremedim:))Ben de geniş bir yaka oyarak kenarlarına çift kat dantel diktim.Aynı danteli kol ağızlarına da diktim.


mavi tunik 4



mavi tunik 5


Şimdi sıra geldi tuniğimi giymeye:)))

No comments:

Post a Comment