Thursday, April 3, 2014

Çalışırken Dağınıklığa Son ; Organizer ve Laleler


 Çalışırken çok dağılırım. Hem her türlü lüxüm olmalı hem çayım ,kahvem ayağıma gelmeli ...Tv önümde ,pc sağımda vb..

Hatta benden yemek istenmemeli,şu nerde diye sorulmamalı ...Zor insanım vesselam.

 Baktım çok dağıtıyorum çevremi;rahat çalışmak için. bir organizer yapayım dedim.




calisirken daginikliga son organizer ve laleler 1
Kağıt atıklarımı koyduğum kutudan birkaç ambalaj ayırdım.Kolonya,ampul  kutuları ve kendi yapışan duvar kağıdı bordürlerini ele aldım.

kutuları uygun  bulduğum boya getirerek kestim,kapladım.


calisirken daginikliga son organizer ve laleler 2
bir tane de tuvalet kağıdı rulosunu da araya kattım.


calisirken daginikliga son organizer ve laleler 3



calisirken daginikliga son organizer ve laleler 4
kaplanan kutuları kendime göre düzenleyip çift taraflı bantla birbirine yapıştırdım.


calisirken daginikliga son organizer ve laleler 5












calisirken daginikliga son organizer ve laleler 6



İçine  kullanacağım  malzemeleri yerleştirdim.






calisirken daginikliga son organizer ve laleler 7
Baktım ki iğnelerimi ,hem de dikiş iğnelerimi kaybediyorum; bir de iğnedenlik  yapayım deyip minik  bir mıknatısı yine bantla yapıştırdım.Üstüne iğneler konuşlandı...


calisirken daginikliga son organizer ve laleler 8
 Bunlar da organizerim eşliğinde hazırladığım laleler


calisirken daginikliga son organizer ve laleler 9


İşlem tamam Derya Baykalın programında gördüğüm anahtarlık ucuna takmak için yapılan laleler.

Ben de iki boy hazırlayıp görüşünüze sundum.

5 cmlik büyükboyu mu 4 cmlik küçük boyu mu güzel ne dersiniz?


No comments:

Post a Comment