Friday, April 18, 2014

CEVABINI BULAMADIĞIM SORULAR



 


Çocukken yani ilkokuldaydım, ta o zamandan beri kainat olmasaydı nasıl olurdu diye düşünürdüm, hiçbir şeyin olmadığını yani. Hiçbir şey nasıl bir şeydi? Zihnimde canlandırmaya çalışır beceremezdim bir türlü.






Şimdi 60'ıma az kalmışken hala bu sorulara cevap bulamıyorum. En kabul gören teoriye göre her şey büyük bir patlamayla oluştu. İyi de bu patlamanın sebebi ne? Tekillik denen minik bir nokta mı? O nokta ne? Tanrı dediğimiz şey mi? Nokta kendi kendine nasıl oluşmuş? Noktayı kim yarattı? 






Hiçbir şey yani hava bile yok, gezegenler yok, sadece boşluk var, uzay boşluğu. Boşluğu hissetmek için benim kendi varlığım, gözlerimin olması gerekiyor. O da her şeyi bozuyor. Hiçbir şey olmadığını düşünmeliyim, ne galaksiler, ne bir şey, hiçbir şey. Peki bu hiçbir şeyin içinde olsam bir rengi olur mu? Siyah mı yani karanlık mı yoksa saydam mı olur?  Uzay aslında karanlık olduğuna göre sanırım karanlık olur.  Hiçbir şey nasıl patlar? Düşün düşün içinden çıkamıyorum. Aslında keşke hiçbir şey olarak kalsaydı...






Bir de zamanda yolculuk konusuna cevap bulamıyorum. Şimdi akan su gibi düşünüyorum zamanı, değil yüzyıl öncesi, ertesi güne nasıl yolculuk edilir ki? Mümkün mü? Zamanda geriye gidip kendimle karşılaşmak mümkün mü? İyi ama kendimle nasıl karşılaşabilirim? Fiziksel olarak bu nasıl mümkün olabilir? Bu konuda 'çoklu evrenler' (paralel evrenler)devreye giriyor diyorlar ama bilemiyorum tabii hepsi teorik şeyler şu anda. Hiçbir gözlemle kanıtlanmamış. Yani sizden, benden yüzlerce var. Binlerce var. Bu durumda  300 tane Tayyip olduğunu düşündüm aman ne kabus! s....tir olsun gitsin:)))))))









No comments:

Post a Comment